1 december

Gaah det är december! Det här året har gått hur fort som jag helst! Jag gick nyss på djurö skola, det var sommar förra veckan, det känns som om det var förra helgen isis och jag åkte båt till stavsnäs och nästan dog på köpet, och det var inte alls länge sen skolan började och jag kommer knappt ihåg nånting från oktober. Jag har ganska dålig tidsuppfatting tror jag...
Nu till något mycket viktigt, har någon lite hjärtmedecin att skänka mig? jag behöver det till varje gång jag sitter vid datorn. jag kommer få en hjärtattack en vacker dag, det är LÄSKIGT med datorer...bara jag och möjligen en åsa och en anna som fattade vad det där handlade om men SKÄNK MIG HJÄRTMEDECIN! Det räddar liv ;)
nu ska jag fortsätta med min älskade hemtenta som jag inte fattar ett piss av, synd
puss/ elsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0