9 december

det här var inte en bra dag, det börjar med att jag försover mig och springer till skolan och kommer fram lagom tills vi börjar, sen går jag till mitt klassrum och står utanför dörren och knackar och väntar på att någon ska öppna. När jag står där kommer jag på att jag är vid fel klassrum så jag går till rätt klassrum. Jag hade hunnit om jag hade gått till rätt klassrum, synd.
Jag ska egentligen vara på idrott nu men jag orkar inte sitta i en gympasal och frysa i två timmar, så jag sitter hemma och tittar ut på en himmel som är mörkgrå. jag vill bara gå och lägga mig men nu ska jag istället koncentrera mig på allt plugg jag har skjutit upp. dålig dag.
/ elsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0