Dan före dan före dan före dopparedan!

Hinner inte med alls! Det var ju första advent igår, men jag tände sista adventsljuset idag. Bättre sent än aldrig, eller más vale tarde que nunca, som det heter på spanska. Det är i stort sett allt jag kan på spanska. Jag kan det bara för att jag fick höra det varje gång jag var sen till spanskan, vilket var mer än en gå.. Jaa, lika intressant information som alltid.



Usch, imorn bär det av till ön-som-inte-ska-nämnas-vid-namn. Jag har kommit på en del saker att göra när jag håller på att avlida av rastlöshet:

Längta till julafton
Slå in julklappar
Göra knäck
Äta knäck
Stoppa svarta saker i apelsiner och liknande julpyssel
Bränna skivor till nyår!
Längta till nyår
Längta tillbaka till stan..

Roligare än så blir det inte på en ö.

Pusse /Åsa


Kommentarer
Postat av: Johan

Fin blogg :) kolla in min är en kille som ha blogg men så långt ifrån bögblogg man kan komma, är en fordonare som gilla att gymma köra skoter och toksladda med bil :)

2009-12-23 @ 01:03:47
URL: http://beckmansbruk.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha åsa inte första advent, fjärde!

2009-12-25 @ 17:17:06
Postat av: åsa

hehee wops! inte lätt de där med ordningstal (a)

2009-12-26 @ 00:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0