Hör och häpna

Nu har jag fixat med min tv! Istället för att göra något som skulle vara typiskt mig, som t.ex. att tappa den i golvet, har jag lyckats ställa tv:n på sin plats och trixat med inställningar! Jag tror faktiskt att alla kanaler är på rätt plats. Dessutom har jag kopplat in min dvd-spelare och fått den att fungera! En liten nackdel är bara att hela mitt golv är nu täckt av frigolit, kartonger och instruktionsböcker som kom med tv:n.. Men jag har ingen ork kvar till att städa.
Nu ska jag titta på Bridget Jones dagbok. Jag måste ha sett den minst 30 gånger, men den är fortfarande lika bra.


Kommentarer
Postat av: Pippi

awesome :D

bridget <3

2009-12-31 @ 14:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0