måndag

igår sov isis här och sedan slogs anna och jag med stockholms befolkning om julklappar, vi vann inte, men hann nästan köpa klart alla julklappar, och till dom vi inte hade råd att handla julklappar till får vi bjuda på bio i framtiden när pengarna är tillbaka i plånboken. det är verkligen inte kul att leta efter julklappar när man inte har en aning om vad som ska köpas, jag får bara panik.
när jag kom hem städade jag lägenheten för den såg ut som om ett flygplan hade kraschat här, nu är jag klar och det är fint här igen.
nu ska jag dricka te
/elsaa

Kommentarer
Postat av: Isabelle

ELSA VI MÅSTE JU SEEEES!!!! :O

KOM TILL MIG DEN 2:A? :D

2009-12-27 @ 16:33:16
URL: http://abells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0