Nämen oj, det snöar

På bara några dagar har allt blivit vitt. Det är en stor förbättring från allt mörkt och grått. Jag har bara inte hunnit med riktigt. Mina varmaste skor är Conversen och jag har inga lagom varma vantar.. Allt jag har är tunna fingervantar (uran fingrar, haha) och mina enorma flakmoppevantar. Måste komma iväg och handla, men jag vet bara inte när jag kommer hinna/orka..

Idag slutade alla bussar i Nacka och Värmdö att gå. Så jag stod och väntade i flera år på saltsjöbanan i värmen, mums!



Nu ska Anna och jag kolla på Sant Blod och smörja in oss.. med SMÖR! Vad annars?


Puss /Åsa och anna (litegrann haha)


Kommentarer
Postat av: elsa

åh true blood in my heart <3

smör? :s

2009-12-17 @ 21:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0