snö

idag har det snöat jättemycket vilket gör det helt livsfarligt att gå ut. så fort jag kom utanför porten halkade jag, och det gjorde att jag fick gå i samma takt som en snigel för att inte ramla. jag gillar inte snö.
på fredag blir det jullov och jag fattar inte hur tiden har gått så fort. jag är som en gammal pensionär, klagar över tiden som går fort, går i samma takt, klär mig som en och längtar efter pensionen, hm nej kanske inte...
iallafall i helgen skall julklappar införskaffas till hela släkten och jag har ingen aning om vad jag ska köpa.
men eftersom tiden går så fort borde det ju snart vara sommar!

här är en extrem ovacker och gammal bild på anna och mig för två  sommrar sen, tror jag...
på bilden ser jag ut som ett mongo, jag har orange-färgat hår med blond utväxt, snyggt! och minen jag gör behöver jag inte prata om...vet inte varför jag la upp den här egentligen, ville bjuda alla på ett gott skratt kanske
nu är den borta och både elsa och anna är glada
aja puss från elsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0