superbra rubrik

heeejhopp
jag borde sova för jag ska ´ha idrott i bromma imorn men jag vet inte riktigt när vi börjar, får ta reda på det.
iallfall så ska isabelle och jag visa våran dans vi ska ha gjort, MEN såklart är den inte gjord så det får vi fixa imorn på lektionen...det ordnar sig säkert.
jag har blivit väldigt nostalgisk, eller nej kanske inte men jag kollar på gamla bilder hela tiden men jag längtar inte tillbaka, det är bara trevligt att minnas bra dagar ur ens liv. därför kommer några bilder som gör att jag skrattar så jag dör när jag ser bilderna. här kommer några som gjorde att jag lever lite längre, för ett gott skratt förlänger livet

här var när anna och jag skulle fota fina bilder i skolan och anna åkte rutschkana och satte sig rätt ner i en vatten-snö-lerpöl, det var hysteriskt roligt, anna har sett till att denna bild försvann


en sommar länge sen när vi skulle segla, jag ser ut att ha ungefär två fungerande hjärnceller på denna bild 


ganska väldigt gammal bild på anna och mig, kommer inte ens ihåg när men lite trevligt att titta på

sådär nu har jag bjudit på fina bilder och ska försöka sova annars kommer idrotten gå ännu sämre än vad den hade gjort annars

pöss från elsaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0