Tisdag

För mycke att göra, för lite tid. Jag har engelskaredovisning imorn, och nu har jag läst på det så länge att jag tänker på engelska..  Klockan 08.30 ska jag infinna mig på en rättegång i Nacka Strand (när Elsa läser de här kmr hon tänka: åhnej, vad har hon gjort nu..). Det är faktiskt inte jag som har gjort något dumt! Klassen ska på studiebesök, elr vad man ska kalla de. Synd bara att jag inte kmr hitta dit! Men det löser sig säkert, (mitt nya favoritutryck)..
Jag har iaf nåt att se fram emot. På freda blir de bakning av lussebullar, pepparkakor och morotskaka! Nu är det löst så att jag kommer ha minst två som hjälper mig baka/övervakar mig. En viss person ville absolut inte att jag skulle göra de ensam, haha klokt!

xoxo Åsa


Kommentarer
Postat av: elsa

men åsis din gulliga förvirrade lille människa, jag sa ju att jag skulle kolla upp om jag kunde på fredag, PUSS

2009-12-02 @ 12:54:43
Postat av: åsa

hehe, så va de ja (a) mycket man ska hålla reda på här i världen.. Om du inte kan så väntar vi me bakningen :) men jag håller alla tummar jag har för att du ska kunna! pösssse

2009-12-03 @ 00:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0