dance dance dance

Just hemkommen från ett skitkuligt danspass. Elsa och jag ägde dansgolvet (jympasalen), haha! Innan det sprang vi runt i Ringen och Åhlens. Jag inköpte lite julpynt att dekorera hemmet med, myspys. Sen ville jag köpa ett spel, men ingen annan verkade tycka att det var en bra idé.. Varför gillar ingen sällskapsspel? Jag förstår inte.

På vägen hem mötte vi idolerna i tunnelbanan. Hihi det tyckte jag va kuul! Men mest för att det var jag som ”upptäckte” dom, Elsa såg dom inte ens (förlåt för skadeglädjen haha). Det brukar verkligen alltid vara jag som går i min egna värld och inte reagerar på nånting. Men inte den här gången, tjiho!

Nu: minestronesoppa och matteläxa.



Tro det eller ej, men vi va ännu bättre idag än vi var på nyår!

PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0