Fast på en ö i havet

Helluu, Åsa här! Har gölliga Anna hos mig. Vi sitter och garvar till Hål i väggen! Vi har varit och ätit gott på krogen. När vi kom hem kom vi på den smarta idén att smälta choklad och doppa apelsin i de. Men när jag skulle ta ut munken med choklad ur micron var den asvarm! Det slutade med att skålen hick av på mitten och jag kommer få en brännskada (blåsa) på fingret, snyft..
Igår firade kära Anna! Hon fyller egentligen år på måndag, menmen. Vi bakade en riktigt snygg tårta, sen hade Elsa och jag hade köpt ballonger och partyhattar oxå. Det blev en kulig kväll med en hel del Twisterspelande haaha. That's the way I like it!
Snart; Fyra bröllop och en begravning.
Pössspöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0