hur kan man inte älska mornar..?

Klockan 8.00 vaknade jag efter fem timmars sömn. Kan ni tänka er ett bättre ljud att vakna till än hamrande? Jag antar att det är mattläggaren som börjat jobba.. Jag gjorde det bästa av situationen och tryckte en kudde över huvet för att dränka ljudet. Tyvärr funkade det inte så bra som jag hade tänkt. Efter en stund slutade han hamra och började använda en maskin som lät som en dammsugare mixat med ljudet som blir när man drar en gaffel över en porslinstalrik. Då förstod jag att han inte skulle låta mig sova mer.. Idag är det debatt på samhällskunskapen. Jag har en känsla av att mina debattkunskaper inte kommer att stärkas av att jag känner mig som om någon har slagit mig i huvet med en stor klubba och nu hänger sig i mina ögonlock för att jag ska blunda och somna.

Hahahah nu har han börjat sjunga också. Finare morron går inte att föreställa sig..

Puss&kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0