japp.

Lunchade med Anna och Elsa idag. När vi hade ätit gick in på Media Markt (för allt annat kändes puckat) för att kolla efter en dator åt Anna, men det slutade med att vi drömde om fina telefoner och garvade åt en Hannah Montana-hårtork.
På nåt sätt kom Anna och jag att tänka på en dag i somras när vi inte hade någonstans att vara/inte ville vara någonstans. Vi löste problemet med att sätta oss i någon okänds hammock (elr va de nu va) och mysa. När vi tröttnat på de gick vi och gömde oss i en stuga vi har på tomten. Hur kvällen slutade har jag förträngt.. Öhh, ja så kan det gå. När jag kom hem hittade jag den här bilden som jag tror är från den dan? :



Jag känner att jag alltid skriver så otroligt intressanta saker! Eller hur?

xoxo Åsa


Kommentarer
Postat av: anna

men åååååsaaaaaaa ta bort ta bort ta bort :((

2009-11-24 @ 08:03:14
Postat av: åsa

annaa din glädjedödare :( du får välja en ny bild imorn isf.. stå du får stå ut tills dess, tihi <33

2009-11-24 @ 13:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0