Ladies Night

Igår var det fredagsmys med Elsa, Pippi, Linnéa och Angelica! Först åt vi kinamat på Bamboo Garden, där världens skönaste servitör jobbar. Han är en kort gubbe som alltid springer runt mellan borden, ler världens största leende och säger ”che che”. Vi tjejor fick dessutom två klubbor var av honom!

Linnea - Åh, jag vill ha den gula klubban!
Kinagubben - Ta den, så blir du gul som en kines! :D

På hemvägen hörde vi glassbilen. Vi sprang som galningar mot den välbekanta melodin. Sen stod vi och pratade med glassgubben ett tag och ”förgyllde hans kväll”. Mangoglassar köptes och vi gick hem till mig. Det blev en flummig och mysig kväll med knäppa lekar och massor av dansande. Tack för en riktigt kulig kväll flickor, pöss på er!


Pippi, heting!

Angelicas sexiga partytrick

söta Elsa!

Åsa & Linnéa <3

Tjolahopp

Ooh no, glassen! :o (Lägg märke till min snygga pussmun-telefon)

Nu ska det städas. Jag ska försöka iaf.. Sen ska jag kurera min huvudvärk med massor av te och min nya favorit, mörk choklad med smak av passionsfrukt!

puss&kram /Åsa


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Mysigt som bara den!!!! puss^^

2009-11-30 @ 20:52:03
Postat av: elsa

wiee det var en finfin kväll! :D

<3

2009-12-03 @ 19:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0