Längtar

All tid jag har över används till att längta. Just nu är de två sakerna som är högst upp på önskelistan ett riktigt snyggt kök och jullov.
Just nu är min lägenhet inte fin. Vardagsrummet är fullt av Ikea-möbler, som jag nästan har byggt klart. Hela hallen är full av Ikea-kartonger, som jag lyckas snubbla på varje gång jag ska förbi. Dessutom är också garderoben blockerad av grejer, så alla kläder ligger i högar i sovrummet.. Men jag tycker ändå det är liiite mysigt med alla saker, är det väldigt fel? (a)



Hjälp vad jag vill ha jul! Jag saknar lussebullsbaket, allt glitter, alla ljus och framför allt stämningen. Myspys till max. Gud va roligt med nyår också. Alla fyrverkerier och glada människor. Längtarlängtarlängtar!!

xoxo Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0