måndag

Först måste jag säga grattis till Anna som fyller år idag, Grattis fina kusin!
Idag var det en seeeeeg dag, den började kvart över 5 i morse för att hinna med 06.35 båten, kul! Det blev inte mycket sömn inatt och när det inte blir sömn fungerar inte hjärnan, t.ex. skulle jag säga till axel att svänga med moppen men istället skriker jag: PAPPA, sväng här framme! Sedan skulle jag berätta för mamma att axel körde men då sa jag istället att pappa hade kört moppen, jag förstod inte mycket i skolan och garvade åt ALLT som Ajla sa. sen kom jag hem och sov, haha så blire när jag inte sover...
Men nu ska jag sova så att jag kanske vaknar imorn, puss och godnatt från elsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0