Oj va jag kan..

Jag vet fan inte vart den här veckan har tagit vägen! Men nu är det iaf fredag och helg. Otroligt skönt! Tänkte berätta lite om gårdagen. På gympalektionen var den skridskor som gällde. Eller i alla fall för alla utom mig.. Jag ”åkte” i en millimeter i timmer och flaxade med armarna som en tok. Förkortning för Bambi på hal is: Åsa!
Som tur var fanns det snälla händer som fångade mig. Tack för det!

Här kommer några hotta bilder:





Efter skolan bar det av till gullungen Anna! Vi åt soppa och pluggade. Duktiga va vi! Sen blev det belöning i form av jelly beans och två avsnitt av True Blood. Haha våran simultankapacitet var dock inte på topp. Vi klarade inte av att plugga och äta jelly beans samtidigt.. Men man måste faktiskt koncentrera sig så man inte stoppar i sig en med jalapeño smak. Tyvärr lärde jag mig det av att vara efterklok. Jag fick iaf reda på att jalapeño är någon sorts chilli, och ingenting som är bra att smaksätta godis med..


Pööösss från Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0