Tjotahejti

Lill-lördag idag, så man behöver inte skämmas lika mkt för allt man har satt i sig (vill vi tro iaf).. Vi har hunnit med en hel del idag: Handlat på Ica och Bamboo Garden (kinamat) och sist men inte mins Mc Donalds (donkilonken). Sen har vi suttit still i min soffa konstant från klockan 17.00-00.00 *stolta*. Jag har oxå lekt lite med Annas hår, hehe vi får se resultatet imorn. Ögonfransfärgning och ansiktsmask har vi oxå underhållt oss med. En riktigt händelserik och aktiv dag, som alltid.



Juste, det var ju sista avsnittet av True Blood idag. Spännandespännandespännandespännande.


hahahaa senaste nytt!
Anna - oj, min arm är svullen.. Det känns som om jag har muskler, men det har jag inte! sen fortsätter hon peta på armen länge och säger sen: Coooooolt

En annan kul grej vi sa idag:
Vi kommer klyftigt på att man kan använda en gammal mascaraborste till ögonfransfärgen.

Anna- ojojoj va smarta vi är, vi har överträffat oss själva!
Åsa - Inte för att vi vet vad det betyder, men ändå.

PÖSSSPÖSSS från Åsa och Anna

P.S. Vet någon va det betyder när man har en måne breve sitt namn i facebookchatten? Vi förstår verkligen inte! D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0