Åsa&Anna

Helluuu!
Sitter hemma och myser med Annispannis i min fula gula soffa. Jag har just köpt första säsongen av Gossip girl, yey! Så det har vi kollat på hela eftermiddan, men nu är det True blood som gäller. Vi är riktigt rädda, men som tur va har vi varandra (a)

Gårdagen var oxå mysig. Middag och film med Anna, Ida och Jonne (Jonniii). Vi var matlagnings experter! Kyckling, wokade grönsaker och couscous med nån sorts fetaost-sås till, yummy! Syn bara att det skulle vara så jävla kallt där! Jag saknar redan sommaren. Saknar ljuset och värmen..


Sixten<3

Usch, det ända jag gjorde i morse va att vänta och komma försent. Först missar jag båten med 30sekunder så jag va tvungen att vänta två timmar på nästa. När jag väl var på väg från Slussen mot Josie, Paoen och Karro i Sollentuna så missar jag precis ett pendeltåg och får vänta på perrongen i en halvtimme. INTE roligt. Menmen, always look on the bright side of life.. höhö

xoxo Åsa,
Anna hälsar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0