Firiday

Heej alla miljarder trogna bloggläsare!
Det är äntligen fredag och just nu sitter jag och tycker otroligt synd om mig själv. Jag sitter i mitt lilla rum på min lilla ö och har sjukt ont i min mage och är väldigt rastlös! Vad gör man? Jo, man gör en fet kopp te och kurar ihop sig framför ett avsnitt Vänner.
Ikväll blir de antagligen spelkväll, wohooo! ;) Det med Elsa (mammut), Anna (barnut) och resten av runmaröeliten. Tyvärr glömde Anna vårt Twister hemma, annars hade det garanterat blivit en fulländad kväll! Menmen, det blir säkert skojigt ändå.
Ha en underbar fredakväll everybody!
Hahahahaa skrattar så att jag får ännu ondare i magen, men det är definitivt värt de!
XoXo Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0