I put some new shoes on, and suddenly everything's right

Hellu! Idag har det hänt många roligheter. Jag har lunchat med Anna. Thaimat, yummy! Efter skolan hämtade jag ut min mobil från lagningen. Nu slipper jag stenåldersmobilen, iaf tills jag har sönder mobilen nästa gång.. När jag gick från Elgiganten såg jag ett par underbara skor i Rizzos skyltfönster. Det var love at first sight! Så jag sprang in och provade dem. Inte helt oväntat slutade det med att jag köpte dem. Jag hade ett stort leende på läpparna hela vägen hem, då jag lyssnade på Paolo Nutinis - New shoes och råkade slå ner massor med folk med min enorma Rizzokasse hahaha. Här kommer bilder på mina nya älsklingar:



xoxo Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0