lejonkungen

Salut!
Nu är jag hemma efter att ha varit hemma hos jonne med åsa och anna, vi kollade på lejonkungen! Det är seriöst den bästa barnfilmen som finns! Åsa och jag satt och sjöng i nästan varje sång, pratade i nästan varje replik och grät som små grisar när det passade, haha!
Imorgon är det fredag och då skall skolan besökas och sedan beger jag mig tillbaka till ön som förevigt finns i mitt hjärta för att fira farmor som fyller 70 imorgon.
Juste mamma håller på med att fixa med lägenhetsbyte och har hittat några som vill byta sin trea i sickla mot vadsomhelst i stan, och i detta fall får de en etta på söder och mamma en trea i sickla, hoppas!
Nej nu tänker jag sova för jag är trööööööttt,
puss och godnatt från elsa


jag älskar lejonkungen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0