Shopaholic?

Jag älskar tisdagar! I dag gick jag upp 10 för att ha tid att duscha och äta frukost riktigt länge. Till frukost blev en macka, papaya och smoothie på blåbär, hallon, björnbär och banan. Inte helt fel! Skoldagen var kort, 12.15-14.45. Trots 9 timmars sömn var jag sjukt trött och flummig! Stackars min klass som fick stå ut med mig säger jag bara..
Efter skolan bar det av till Gina Tricot! Dålig som jag är har jag redan gjort slut på halva studiebidraget som jag fick igår (tiggde om att få det lite tidigare). Här kommer bilder på mina inköp:




Har just kollat på Ugly Betty. Nu blir det nagellacksmålning framför Desperate Housewives!
Puss och kram från Åsa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0