tiiisdag

Tjolahopp!
Idag sitter jag i skolan i klassrummet i källaren och isolerad, nästan iallafall och anna messar och talar om att det snöar, yeeeeeeeeeeeeeeeey, kan det bli bättre?
Det är äntligen kallt ute, mörker, och jag måste ta på mig alla kläder jag har för att inte frysa ihjäl när jag går ut.
Äntligen höst!
Så tänkte jag i somras, jag ville springa runt med fet jacka och 4 par strumpor för att inte dö.
Kan jag aldrig nöja mig med det jag har, det finns en anledning till att jag vill ha sommar hela året
usch och fy för att jag inte kunde ta vara på sommarn när den faktiskt var här.
Nog med klagande för idag nu kommer det roliga!
Jag gick tidigare från skolan och åt lunch med anna och sedan åkte jag till ikea med mamma och mormor. Några fina inköp där.
Just ja, när jag skulle gå av tunnelbanan så stog Kevin Borg som vann idol och hans flickvän där!
Hmm, det var det roliga jag hade att berätta i det mest intressanta blogginlägget i historien
nu ska jag titta på Ugly Betty och Desperate Houswives och måla naglarna




puss och hej från elsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0