27 april

Var hemma från skolan idag. Jag behövde verkligen en ”titta på serier och äta philadelphia-dag”.. Till mitt försvar har jag lite ont i halsen, så det gills inte som skolk. Så det så!  Jag har ingenting roligt att säga, men några fina vårbilder från förr kan jag bjuda på!


Riddarskinnbagge. Ja, jag kan mer än somliga tror!


Ser man en fin blomma måste man ju plocka den! Även om man måste simma över ett hav av lera för att lyckas..

Tältning 2008. En aning för tidigt på året, men mysigt tills det blir kallt i alla fall!

Att gunga in våren är nästan ett måste.

Annapanna på pinnen som är nästan omöjlig att bestiga! Men med riktigt fint samarbete gick det tillsist. Applåder tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0