Biosug

Det går mycket bra på bio nu! Synd att det ska kosta pengar..
På att se-listan finns:

Avatar - för att många säger att den är värd att se
Har du hört ryktet om Morgans? - gott rykte, Sarah Jessica Parker är med
Luftslottet som sprängdes - jag har sett, och gillar, de första två filmerna
Sherlock Holmes - måste medge att Jude Law är den största anledningen till att jag vill se den
The Imaginarium of Dr. Parnassus - Heath Ledger, Johnny Depp och Jude Law är med i den, behöver jag säga mer?

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Pippi

Sherlock. Robert är snygg! alltså ! är betonat



The Imaginarium of Dr. Parnassus. Hur kan du glömma Colin? Han är coolast i filmen.

2010-01-15 @ 00:47:32
Postat av: Åsa

haha säger du de så ;)

ojoj jag ber om ursäkt! visste inte ens att han var me. Ännu en anledning att se den

2010-01-15 @ 19:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0