Duktig, for once

Idag var jag, Elsa och Angelica och dansade bland annat Charleston, Lindy Hop och Balboa på Chicago. Man kan lugnt säga att vi körde vårt eget race. Mot slutet körde vi en sorts tango-bugg och snurrade runt i hela salen, medans alla andra ordentligt trippade runt i en ring. Kul hade vi i alla fall!
Jag känner att jag har varit otroligt duktig idag. Både dansat och ätit nyttigt. Idag är allt jag handlat havregyn (extra fiberrika), pumpafrön, mango och lättmjölk, nada mas! Nu känner jag mig jättepeppad att hålla mitt nyårslöfte om att vara nyttig och träna två gånger i veckan. Synd bara att jag antagligen kommer ha ändrat uppfattning imorn..


Kommentarer
Postat av: elsa

åh, det var så kul! :D

<3

2010-01-16 @ 15:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0