note to self: det är år 2010

2010 har börjat. Jag som precis hade börjat smälta att det var år 2009. Nyårsaftonen firades med Anna, Jonne, Elsa, Isis, några andra bekanta och en hel del människor jag aldrig träffat förut. Trevligt var det! Om jag inte hade tappat bort sladden som behövs för att föra över bilder hade jag slängt upp några snygga pics.. Men nu sket det sig, attans bananskal!
Idag har jag tagit det väldigt lugnt och tittat på dåliga filmer med Anna och Jonne.



Jag kom hem för ungefär en timme sen. Resan hem var läskig! Jag fick sitta och vänta på en helt tom tunnelbanestationen en kvart. Det var inga människor på tunnelbanan heller. Förstår inte vart alla har tagit vägen.. Det var helt underbart att få byta till myskläder och tvätta av sig sminket som suttit på sen 30 timmar tillbaka.

Det är en väldigt trött Åsa som skriver. Så jag är säker på att det här inte blev en speciellt bright text.. Jaja.

Gott nytt år (bara liiite efter)!


Kommentarer
Postat av: Elsa

du har ju fina mobilbilder! :D

2010-01-02 @ 12:33:22
URL: http://elsaf.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hahaha riktigt schnygga! Du måste skicka dina bilder!! :D <3

2010-01-02 @ 14:35:55
Postat av: Elsa

dom bilderna får inte visas! haha

2010-01-02 @ 15:21:50
URL: http://elsaf.blogg.se/
Postat av: Åsa

Men dom behöver inte visas. Jag vill bara ha dom så jag kan skratta åt dom ;) haha

2010-01-03 @ 19:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0