Tummen ner, och upp

Hjälp vad mätt jag är! Har ätit nonstop sen jag kom hem. Det går ju inte att slänga maten som kommer bli dålig medans jag är på Runmarö.. Eller hur?

Fredag imorgon! Jag får min sovmorgon, helt underbart. Egentligen skulle jag behövt gå upp tidigt för att släppa in en gubbe så han kunde lagat min diskmaskin. Men det visade sig att den inte ens var trasig, bara jag som hade tryckt på en dum knapp. Jag strular till en elektronikpryl, det känns bekant på något sätt? Hmm.. I alla fall, efter fredag kommer lördag, och då har jag inte ätit sockriga onyttigheter på tre långa veckor. Duktigt (känns skönt att för en gångs skull inte vara sarkastisk när jag använder det odet)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0