10 maj

Idag lunchades det på Sandys med Elsa och Anna. Vi var tvungna att äta där för att både Anna och jag hade lyckats glömma våra matkort sist vi var där.. Tänk va vi kan! Någonting annat vi är bra på är att skämma ut os. Nu ska jag tala om dagens lärdom för alla miljarder bloggläsare; Det är apkul att vira en halsduk runt huvudet som en turban! Jag har träningsverk av allt skrattande. Elsa verkade inte riktigt fatta det roliga med det hela, men det var nog bara för att hon inte provade på det själv..


Kommentarer
Postat av: Elsa den bästa!

Det är ni som är så mongo och tycker det är kul att snurra ett plagg runt huvudet!

Lika roligt att sätta en vante på foten!

</////////////////////////////3

2010-05-11 @ 14:00:40
Postat av: Åsa

Mongo är ett ganska fint ord.. har aldrig tänk på de förut! Mango är gott :D HAHAHAHAAA vante på foten! Det vore riiiiiiiktigt skoj :D

2010-05-11 @ 14:32:32
Postat av: Elsa den klart bästa!

Din kommentar visar mer att du är mongo!

haha

löööööve

2010-05-11 @ 15:30:56
Postat av: åscha

i know :D jag är ett stolt mongo!

smaack ffffuuuf (det var jag som skickade iväg en slängpuss) på dig töntelsa

2010-05-11 @ 23:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0