1 november

Idag var det tänkt att jag skulle plugga. Ska jag vara ärlig gick det inte jättebra. Allt jag gjorde var att konstatera hur mycket jag hade att göra.

 

Nu sitter jag och myser med lillebror. Vi har precis sett "How to train your dragon". Jag ville se den i lördags med Julia. Men hon bara garvade när jag föreslog det... Barnfilmer kan verkligen vara otroligt bra! "How to train your dragon" är min nya favorit, tillsammans med "Up" och "Cloudy with a chance of meatballs"! Det är skönt att ha småsyskon. Då finns det i alla fall någon att se alla underbara filmer med. Synd bara att även han, sjuåriga Pelle, börjar tycka att de är töntiga. Illa.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0