28 oktober

Idag är en dag där ingenting går bra. Det kände jag på mig redan när jag vaknade.
Dagens trevligaste:
  • På bussen när jag reste mig för att ge min plats till en tant. Då tappar jag min väska och innehållet flög över hela bussen och ut genom dörrarna. Ingen karma där inte.
  • Jag har en halv miljard saker att plugga på men ingen tid att göra det.
  • Huvudvärken jag har, som Ipren inte kan bota, underlättar inte direkt pluggandet.
  • Jag kan varken dricka te eller kaffe eftersom jag inte har någon mjölk hemma.
  • Mitt tröstgodis är inte gott. Jag råkade köpa kokos-Risenta istället för originalet.
  • Jag inser vilka I-landsproblem det är jag tjatar över och får dåligt samvete över det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0