Disney

Igår kväll var jag av någon anledning jättepigg och ville inte sova. Det slutade med att jag laddade ner Disney-låtar, framför allt från Lejonkungen, och sjöng med jättehögt. Detta var två på natten. Stackars grannar..

Tack vare underbara iTunes Timer kan jag vakna till mysmusik varje morgon. Disneys låtar är hur bra som helst att vakna till. Jag hade tänkt vakna till Lejonkungens introsång, som för övrigt är den bästa låten i hela filmen, men kom på att det inte var någon bra idé eftersom jag vill att mitt hjärta ska fortsätta fungera. Jag menar, lyssna på början av låten..


Nej, nu måste jag återgå till Naturkunskap och MSK. Waow, det rimmade, lite i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0