Elsa bloggar för att ingen annan gör det!

Hej Åsas blogg!
Åsa uppdaterar inte lika ofta som jag vill, så då gör jag det istället.
Åsa lägger mer än gärna upp fula bilder på mig eftersom jag alltid är ful på varje bild.
Åsa har inte heller en presentation av sig själv så nu tänker jag göra sånt åt henne.
Åsa kommer bli känd för jag vet vad som fattas!

Åsa föddes den 9:nde augusti 1993. Hon har bott på Runmarö ända tills Åsa var stor nog att gå på gymnasiet. Då flyttade hon till en stor lägenhet på Söder helt själv stackarn! Som tur är har hon Tussan som är en katt. Tussan är en Birma. Birma är en fin katt!. Åsa går på skolan Jensen Västra, precis som Tom och Anna som båda har koppling till Runmarö, jag tycker det är roligt att alla tre hamnade där. Åsa är ganska dålig på att laga mat fast när det har blivit bra mat har hon bränt sig istället. Åsa giller inte byxor förresten. Det ska vara klänningar, linnen, långa halsdukar och möjligen shorts. Åsa gillar converse en massa också. När Åsa blir lite för berusad hänger Åsa inte riktigt med när det händer grejer Det tar några sekunder extra innan hon har förstått. Åsa har synfel och därför glasögon. Åsa gillar att kolla på romantiska komedier och hatar skräckfilmer(!!!!!) för hon blir rädd och får mardrömmar. Åsa gillar att spendera pengar på kläder, skor och smycken. Åsa gillar att få gratisgrejer talade hon om nyss. Åsa gillar Pomelo(?), Minestronisoppa(???), flingor, glass med smak av banan och choklad, vitt vin, choklad, mat med konstiga kryddor, stora frukostar, popcorn, te, rostade frön, morotskaka, provivajuice, smörgåsar från Il Piato och chailatte. 
Detta var det viktigaste så nu kommer bilder som beskriver henne lite mer!






Jag tycker detta var fint gjort av mig som har suttit här länge för att göra Åsas blogg liiite bättre.
PEACE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0