Elsas inlägg

Okej, nu är det så här; jag har en god vän som heter Elsa. Hon är en av de två som läser den här bloggen (den andra är en riktigt bra tjej som börjar på "Å" och slutar på "sa"). När hon bad mig skriva ett nytt inlägg hade jag inte hjärta att neka henne glädjen att läsa mina underbart bra texter.

 

Elsa uppmanar alla - på grund av egna erfarenheter - att inte klippa sig i Sickla. Då kommer man garanterat att se ut som Skalleper när man kliver ur frisörstolen. Jag är inte så säker på att det är någonting dåligt... Skalleper är ju så het att regndropparna som landar på honom låter "tsssss" och dunstar.

 

Här kommer några before-foton på Elsa Forslund:


http://publishme.se/967651/imagehandler/?go=upload&cb=tinymce.plugins.ImageHandler.cb_map.id_body

 

Apropå sådant som får regndroppar att låta "tsssss" - bild fyra!


Kommentarer
Postat av: Skalleper

Smickrande säger jag bara!

Och klipp er förfan inte i sickla!

PUSS

2010-09-21 @ 19:29:06
Postat av: Elsaper eller Skalleelsa också för den delen!

huhuhuhu mitt hår på sista bilden :'(

Det dröjer tre år innan det ser ut så igen!

Och klipp er förfan inte i sickla!

2010-09-21 @ 19:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0