Joy

När jag tog en paus i mitt pluggande (jag hade i alla fall worddokumentet öppet i bakgrunden när jag läste bloggar) såg jag Rebeccas statusuppdatering på Facebook.

 

Jag: Ska Rebecca till New York?!

Julia: Japp..

Jag: Vad ska hon göra där?

Julia: Shoppa.

Jag: Nääh, orättvisa!

Julia: Det är kul att i helgen kommer hon vara i NY samtidigt som jag är i Paris!

Jag: Och då kommer jag vara... På Runmarö.

 

Trots att vi ägnat en lång psykologilektion till att gå igenom varför man ska tänka positivt kan jag inte låta bli att hata mitt liv lite smått just nu.

 

Nu ska jag återgå till att undvika mitt eget pluggande genom att hjälpa Julia med hennes svenskauppgift; ett kåseri om att Jimmie Åkersson mördas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0