Val 2010

Jag satt och funderade på valet som kommer, och vad jag skulle kunna tänka mig att rösta på. Jag kan verkligen inte bestämma mig. Jag menar, alla de här partierna får mig - endast på grund av namnen - att tänka "gud vilken utopi Sverige skulle vara om någon av dessa partiet styrde".

Fotbollspartiet

Gud-troll-häxor-väsen och kosmiska krafters-partiet

Kokta Grodans Parti

Hundpartiet

Singelpartiet

Urbefolkningens Parti

Osynliga Partiet

Sveriges Pensionärer Intresseparti

Lantmannapartiet

Hattpartiet

Kloning Nej tack jag är en unik människa partiet

Kärlekspartiet The Party Of Love

Tomtepartiet


Kommentarer
Postat av: ELsaAaaAAA blivande statsminister

Hörruu, du har ju för tusan fyra år till att bestämma dig. Med så lång tid kommer du komma fram till att mitt parti är bäst. Jag ska göra mitt eget så det blir någon ordning!

Det ska heta coola katten styrsvik mean machine-team

2010-09-14 @ 10:33:55
Postat av: ÅsaPartiet

coola katten styrsvik mean machine-team har min röst! Elsa 4 president fö fan!



Fast Gud-troll-häxor-väsen och kosmiska krafters-partiet har i för sig väääldigt bra åsikter som precis stämmer överens med mina egna.. Men jag har som sagt fyra år på mig att bestämma mig ;)

2010-09-14 @ 21:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0