Flykt

Jag gör allt för att inte inse hur mycket jag har att göra. För när jag sitter ner och ser min långa "att göra-lista" så får jag mer ångest än jag klarar av. För att slippa det flyr jag från alla måsten. Jag distraherar mig själv från att se verkligheten. Även fast jag vet att det kommer göra allt sämre i längden är det någonting jag måste göra. Jag skulle inte klara av att gå upp på morgonen annars.

 

Morgondagens distraktioner:

* Gå heldag i skolan (8.30-17.00)

* Träffa kär vän och fika

* Köpa present till Anna

* Träna med Elsa

 

De tre senare ser jag fram emot! Det känns bra att ha andra planer än pluggande, även om plugga är det jag behöver göra.

 

Elsa var det alldeles för länge jag träffade! Så här snygg är hon:

Salmon dance!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0